Fighting the Corruption! - My Two Wars - the Hungarian Mafia and Banking Scandal Machines

Saturday, June 8, 2013

Fake "LUCY TOTH" –YOU TUBE VIDEO UNCOUTH COMMENTS



You Hungarians Must Be Proud!!!!!!!!!!!!!!!!

Youtube:
LUCY TOTH –YOU TUBE VIDEO COMMENTS
http://www.youtube.com/user/TothLusziOfficial/feed?filter=1

  • Bandy Andy
Bandy Andy posted a comment
5 months ago
wow nem semmi töröltették azt a videót aminél lehetett kommentelni és dislike-olni... pedig már majdnem negatív rekordokat döntött az i feel so (un)happy videója
  • csakegycsajszi1
csakegycsajszi1 posted a comment
1 year ago
Hello! Valami lírai klip nem készül? Szerintem nagyon jól állna Lüszinek. Na és várunk híreket, képeket, további válogatást stb dolgokat! :D
  • univega1122
univega1122 posted a comment
1 year ago
en szeretem luszit!! :)
  • 41867043
41867043 posted a comment
1 year ago
good
  • R. Dani
R. Dani posted a comment
1 year ago
ami kimaradt: 16/F és igazából bánt h mindenki fikáz, kritizál és nem tudom emberileg ez hogyan érint téged, esetleg segítenék is, meg ilyenkor sokszor az van hogy elveszíted az igazi barátaidat is és lehet h magányos vagy .. szóval ha úgy gondolod hogy szükséged van valakire aki meghallgat meg ilyenek, akkor írj :) koromgomba001@gmail.com vagy itt. ígérem elolvasom :)
  • R. Dani
R. Dani posted a comment
1 year ago
Lüszi! Hol lehet elérni Téged? Szívesen dumálnék veled néha, érdekel milyen a sztárélet!
  • zakkarantonia
zakkarantonia posted a comment
2 years ago
a hanggal semmi baj nem lenne, csak nem megy neki túl jól az angol. inkább énekeljen magyarul. :D
  • doma234
doma234 posted a comment
2 years ago
Youtube is the coolest website ever!:D Actually, I heared Lüszi on youtube for the first time. I didn't follow the Megasztár 4 in 2008, at the last summer, in 2010 I was surfing on youtube and I found one of her Megasztár finale video,(Mairah Carrey) and I found her cool and tallented, so I went to the Tv2's website and I watched the whole Megasztár 4 (the whole contest is on that wesite). And I became a huge fan of her:) I wish you too a nice weekend!
  • doma234
doma234 posted a comment
2 years ago
Hi! Maybe it is better that Lüszi's new CD is not famous in Hungary, because she would get a lot of bad critics, and incompetent comments from jealous people...I'm glad that the CD is more popular abroad:) If you don't mind, I would ask: How did you found Lüszi? On the internet or something? She's lucky she has a good mentor like you.. I wish you and Lüszi success for the CD and for her singer career!:)
  • doma234
doma234 posted a comment
2 years ago
..:) Erre kíváncsi voltam, hogy vajon külföldön hogyan vélekednek Lüsziről(gondoltam, hogy azért jobban, mint M.O.-on), és nagyon örülök, hogy legalább odakint értékelik. Sajnos jellemző a magyarokra(tisztelet a kivételnek), hogy csak kritizálnak, és váltig állítják, hogy "ők aztán nem irígyek" pedig dehogynem.Jó ötletnek tartom, hogy angol és francia dalok is vannak a lemezen, mert így külföldön is nagyobbak az esélyei a befutásra. Akinek meg ez nem tetszik, hogy Lüszi idegen nyelven énekel, az elgondolkozhat, hogy ez azért van, mert idehaza az emberek sajnos nem értékelik, amit ő képvisel, de kívánom neki, hogy külfödön befusson, és, hogy itthon is sikeres legyen!:)Ilyen hanggal sztem az lesz! Jah, és a francia duett nagyon szupi:)
  • doma234
doma234 posted a comment
2 years ago
Wow tök jó az albumod:) Nagyon királyok ezek a számok, és hihetetlen jó hangod van, világszínvonalú sztem:). Nagyon sokat fejlődött a hangod a mega óta(ott is jó volt:)), és a képen nagyon szép vagy, igazi nagylány, sőt nő:) Kár, hogy le vannak tiltva az értékelések, pedig lájkoltam volna az új vidit! Meg is veszem az albumod, szval min. egy vevőd már biztos van, de sztem lesz több is:D. És továbbra is azt tanácsolom, ne foglalkozz a rosszakarókkal, akinek van füle és nem hülye, az hallja, hogy gyönyörű a hangod:)És külön örültem, hogy van rajta népdal is! Csak így tovább, sok sikert kívánok Neked!:)
  • Pyrero
Pyrero posted a comment
2 years ago
Én mindig is szerettem, és szeretni is fogom. Nagyon szép hangja van. :) Azért sajnálom, hogy Lüszi ennyire elzárkózott a külvilágtól. :( Szívesen beszélgettem volna vele. De további sok sikert, és várom a következő klipet :) (L)Szeretünk(L) ;) Ui.: elegem van már a médiából... bolhából elefántot csinálnak, és tönkreteszik több száz ember életét... :S
  • doma234
doma234 posted a comment
2 years ago
A Ragyogó fény nekem nagyon tetszik, olyan szép hangod van..Hajrá!!!:D
  • Lucy TOTH
Lucy TOTH posted a comment
2 years ago
Nagy KOSZONET mindazoknak akik kedvelik es tamogatjak Luszit, ezt igazan nagyra ertekeljuk! :) Mindenki masnak: ha nem kedvelitek Luszit, akkor miert nezitek a videojat? Hahahaha! :) Ne vesztegessetek az idotoket tiszteletlen dolgok irasaval ( amik raadasul meg nagyon udvariatlanok is)! Vagy, mutassatok nekunk valamit, amit TI sajat magatok csinaltatok es jobb! ;) Renaud
  • scattyweb
scattyweb posted a comment
2 years ago
Szegényt mindenki csak leszólja már :@ Lüszi (L)
  • Lucy TOTH
Lucy TOTH posted a comment
2 years ago
Hello Mindenkinek! Koszonjuk a tamogatast! Ezt a hivatalos oldalt en magam kezelem (Renaud), es nem Lucienne. Biztosan elolvassa O is a hozzaszolasotokat, de azert megemlitem oket neki. :) Renaud
  • scattyweb
scattyweb posted a comment
2 years ago
Valahogy fel tudnám veled uj kapcsolatot venni?:D Irj itt youtube-n üzit:)
  • scattyweb
scattyweb posted a comment
2 years ago
Szeretünk Lüszi!!! Emlékszel? Én beszéltem veled msn-n miután kiestél a megasztárbol!!! nagy pusszi ja és szééép vagy és jó amit csináltok!!! hajráá Lüszibaby :D jobb vagy már most mint pl Barbee.. NE LÉGY VIVACELEB!!!
  • doma234
doma234 posted a comment
2 years ago
Jah és a modortalan, unintelligens emberkéket, akikből csak az irígység és a -2es IQ szól, küldd el őket a tudod hova, nem érdemes miattuk idegeskedned, mert ők a szánalmasak, de te már elértél valamit és csak ez számít...:D
  • doma234
doma234 posted a comment
2 years ago
Első komi..XD Szijja Lüszi, nagyon megörültem, amikor megláttam egy cikket a neten, miszerint albumod lesz, mert nagyon szépen teljesítettél a Megában és féltem, hogy végleg eltűnsz, ami azért vétek lett volna...Nagyon örülök, hogy visszatértél, meghallgattam a számot, ami fenn van, szerintem tök zsír lett, és te is milyen nagy lettél már.::DMutált a hangod, ezt hallani, de továbbra is nagyon szépen énekelsz, remélem egy-két népdal is lesz az albumon, mert személy szerint nekem a Marta's song volt a kedvencem, amit énekeltél anno..Sok sikert, szijja Lüssz.:D Doma..:)




No comments:

Post a Comment